ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك
 

 

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فریدون آسرایی به نام خاطرات گمشده  با ۳ کیفیت متفاوت . . .

(لطفا جهت حمایت از فریدون آسرایی و همچنین شرکت ناشر ، این آلبوم فوق لعاده زیبا را به صورت ارجینال از فروشگاه های معتبر عرضه محصولات فرهنگی و هنری خریداری نمایید )

( ترانه سرایان : حسین غیاثی – حبیبه نیک سیرتی – میترا روحانی – سروش دادخواه – امیر مسعود هفت لنگ – عبدالجبار کاکائی – محمد صالح اعلا – سید عباس سجادی )
(
آهنگسازان : فریدون – احسان خلقی – پاشا یثربی )
( تنظیم : پاشا یثربی )

Fereydoon دانلود آلبوم  فریدون آسرایی به نام خاطرات گمشده



ادامه مطلب...
عجایب دهگانه دنیا


 

دنیا پر ازدیدنی های شگفت انگیز است در اینجا شما را با عجایب دهگانه طبیعی که تا کنون از آنان بی اطلاع بودید آشنا می کنیم.

aj3.jpg

aj10.jpg



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:عجایب دهگانه دنیا,مطالب خواندني,عجيب,عجايب, توسط حسين جنگي

save2pc Ultimate 4.22 Build 1346  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

 

قابلیت های نرم افزار  save2pc Ultimate 4.22 Build 1346 :

  • قابلیت دانلود از سایت هایی همچون Youtube, GodTube, Google Video, Myspace Video, Megavideo.com, Break.com, DailyMotion.com, TeacherTube.com , RedTube, P.ornoTube, YouP.orn, Megarotic, yuvutu
  • قابلیت تجزیه و دانلود همزان از سرورهای مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone
  • قابلیت ذخیره فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت AVI ، MPEG ، FLV ، WMV
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های دستگاههای پخش کننده همراه همچون
  • MOV ، MP4 ، 3GP ، 3G2 ، MP3 ، WAV
  • قابلیت نمایش فایل ویدئویی قبل از دانلود و همچنین تغییر ، حجم ، اندازه و کیفیت ، قبل از دانلود


ادامه مطلب...

http://uploadfa.net/1389-2/4rvdswzksud92y7h04f3.png

همانطور که میدانید IDM پر طرفدارترین برنامه دانلود در سیستم عامل ویندوز می باشد.

اینک نحوه فعال سازی آخرین ورژن این برنامه یعنی Internet Download Manager را به شما آموزش می دهیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:نحوه فعال سازی برنامه IDM,نحوه فعال سازی برنامه IDM,Internet Download Manager 6,07 , توسط حسين جنگي

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.07 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...
آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی کد 6400 به تاریخ 2011.07.07 ، 16/04/1390
 
داشتن یک آنتی ویروس مطمئن امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است . هر روز بر تعداد ویروس های رایانه ای عدد زیادی افزوده می شود و امنیت کاربران رایانه را در معرض خطر قرار می دهند . شرکت های سازنده ی نرم افزار های آنتی ویروس دائما فایل های آپدیت جدیدی ارائه می کنند تا امنیت کاربران خود را بالا ببرند . برای اینکه آنتی ویروس ما بتواند جدیدترین ویروس ها و تروجان ها را شناسایی نماید می بایست همیشه بروز باشد . آنتی ویروس قدرتمند مکافی از بهترین آنتی ویروس های حال حاظر جهان است که سابقه ی درخشانی نیز دارد .  با داشتن این آپدیت ها می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس مکافی خود را به روز نمایید . این فایل ها مخصوص آنتی ویروس مکافی نسخه ی Enterprise ورژن 8 می باشد . پس از دریافت این آپدیت ها و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین آپدیت شود.


ادامه مطلب...




  مجموعه ای از بازی های بزرگ و کوچک , قدیمی و جدید را در این تاپیک قرار بدهم.
با سرچی کوچک میتوانید بازی مورد علاقه خودتان را از این مجموعه ی عظیم پیدا کنید.

 
 

 



ادامه مطلب...

اگر از ظاهر صفحه ورودی ویندوز XP خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید حتماً این بسته ارزشمند را بر روی ویندوز خود نصب کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید ظاهر صفحه ورودی ویندوز را به سبک زیبایی و متفاوتی تغییر خواهد داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:XP Arena Logon for Windows XP,تم ویندوز XP,تم ویندوز, توسط حسين جنگي

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد