ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك

 

خيس شدن گوشي

تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :

Ernesto Londoño ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlackBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (ترفندستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.
این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود.

اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:
گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.

این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.
همچنین از این روش برای خشک سازی iPod ، دوربین فیلمبرداری و امثال این دستگاه ها نیز میتوان استفاده کرد.

 

در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که در صورت کلیک بر روی منویStart، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‏بنید. Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‏های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‏کند. در ویندوز ویستا و 7 نیزRun وجود دارد، تنها به طور پیش‏فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‏توانید Runرا در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید.

برای این کار:

ابتدا بر روی منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده به تب Start Menu بروید و بر روی دکمه Customize کلیک کنید.
سپس در پنجره Customize Start Menu، گزینه Run Command را بیاید و تیک آن را بزنید.
اکنون کلیه پنجره‏های باز را OK کنید و بر روی منوی Start کلیک کنید تا Run را مشاهده کنید.
 
لازم به ذکر است شما می‏توانید از کلیدهای ترکیبی Win+R نیز برای دسترسی به Run استفاده کنید. همچنین نوار جستجوی موجود در منوی Start ویندوز ویستا و 7 نیز کارایی مشابه Run را دارد.

 

ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:Run,افزودن Run به منوی Start ویندوز7 ویستا,ويندوز 7,start, توسط حسين جنگي
 

مهم این نیست که وسیله نقلیه کنونی شما چقدر جذاب و دلچسب است. مساله این است که همیشه چیزی جذاب تر از آن وجود دارد. در اینجا لیستی از جذاب ترین وسایل نقلیه ای را آماده کرده ایم که تقریبا هیچ گاه آنها را لمس هم نخواهید کرد. اگر فکر می کنید که زیادی غلو می کنیم، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



 

۹- Necker Nymph

narenji_ir_5748353.jpg

این سورتمه سه نفره می تواند شما را به گردشی دو ساعته از دیدنی های زیر آب ببرد. البته به شرط اینکه با پرداخت هفته ای ۸۸ هزار دلار قایق تجملاتی سر ریچارد برانسون را در جزایر بریتیش ویرجین کرایه کرده و هفته ای هم ۲۵ هزار دلار اضافه بر آن، برای Nymph سواری از جیب مبارک هزینه کنید. نکته جالب درباره این زیردریایی کوچک این است که Necker Nymph با استفاده از قدرت موتور به زیر آب برده می شود. پس در صورتی که مشکلی برای قوای محرکه و موتور آن پیش بیاید، شما به راحتی به سطح آب برخواهید گشت.



 

۸- ‬ هامر ۲۰۱۲

hummer-100308-02.jpg

از یک دیدگاه، ظاهرا ابعاد پر ابهت و خاستگاه نظامی هامر خریدارانش را تشویق می کند تا هزینه های آن را عهده دار شوند. اما در عمل به جای یک ماشین سواری لذت بخش، با یک غول وارد شهر خواهید شد. سوخت این ماشین در شهر تقریبا ۲۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. آنقدر سنگین است که به احتمال زیاد تعدادی از کانال های زیر زمینی و آبراهه ها را می شکند. پارک کردن آن هم در جاهای شلوغ تقریبا غیر ممکن است. البته این روزها جایگزین های شهری ارزانتری را هم برای هامر می توانید پیدا کنید. و همه این مسائل باعث شده که جنرال موتورز در بازاریابی و فروش هامر با مشکل مواجه شود. پس احتمالا آینده ای برای این غول زیبا متصور نیست و مدل ۲۰۱۲ آن هیچ گاه به بازار عرضه نخواهد شد.



 

۷-‬ کشتی فضایی شماره دو ویرجین گالاکتیک

spaceshiptwo-100308-02.jpg

اگر خواننده قدیمی نارنجی باشید، احتمالا با این فضاپیما و شوالیه سفید حمل کننده آن آشنا هستید. دیگر از صبر کردن برای یک برنامه منسجم فضایی از طرف ناسا و فضانورد شدن ناامید شده اید؟ پس همین الان یک بلیط کشتی فضایی شماره دو شرکت ویرجین گالاکتیک را بخرید تا زودتر به آرزوی تان برسید. این شرکت وعده داده که بتواند اولین سری توریست های فضایی را تا آخر ۲۰۱۱ از نیو مکزیکو به فضا بفرستد. این شرکت با ۲۰۰هزار دلار ناقابل با سرعت ۳ ماخ (سه برابر سرعت صوت) شما را به ارتفاع ۹۲ کیلومتری در فضای زیر-مداری کره زمین خواهد فرستاد. البته برای سفر به مدار زمین به سرعتی ۸ برابر سریع تر از این نیاز دارید و به ارتفاعی سه برابر بالاتر از این باید پرواز کنید. برای یک مقایسه کوچک بهتر است بدانید که هواپیمای قاره پیمای بوینگ ۷۴۷ معمولا در ارتقاع ۱۰ تا ۱۲ کیلومتری از سطح زمین پرواز می کند.



 

۶-‬ فضاپیمای Orion

orion-100308-02.jpg

اگر می خواهید به ایستگاه فضایی بین الملی، کره ماه، یا (در آینده نزدیک) سیاره مریخ سری بزنید، ناسا فکر می کند که جواب سوال تان را دارد: Orion، وسیله نقلیه سرنشین دار اکتشافی است که جزیی از پروژه Constellation ناسا بوده و قرار بود جایگزین شاتل های فضایی مسن امروزی گردد. این فضاپیما قرار بود یادآور آپولو و ماموریت های موفقیت آمیز آن باشد. اما در فوریه ۲۰۱۰ آقای اوباما پروژه صورفلکی (Constellation) را از بودجه فدرال سالیانه حذف کرد. متاسفیم که برنامه تعطیلات بعدی تان به هم خورد! به فکر سفر به جای دیگری باشید.



 

۵- F-22 Raptor

f22raptor-100309-02.jpg

به جز اینکه شما قهرمان خلبانان هواپیماهای جنگنده ارتش آمریکا باشید، سوار شدن بر F-22 Raptor و هواپیما سواری در آسمان تنها می تواند برای تان خواب و خیالی خوش باشد. F‪-‬22 یکی از پیشرفته ترین جت های جنگنده دنیا است که برای ردیابی و نابودی هواپیماهای دشمن بدون کشف و دیده شدن طراحی شده است. ترکیبی از طراحی صاف و آیرودینامیک به همراه نیروی موتور و شتاب تقویت شده، به این جت زیرک اجازه می دهد تا بدون استفاده از سامانه afterburner خود، دزدکی و با سرعت مافوق صوت به گشت زنی بپردازد



 

۴- بوگاتی ویرون

bugatti-100308-02.jpg

برچسب قیمت ۱.۷ میلیون دلاری این کوچولو، آن را به گران ترین اتومبیل حال حاضر دنیا تبدیل کرده است. (البته شاید ماشین های عتیقه ای با قیمت بالاتر از این بتوانید بیابید.) ممکن است که در راه بندان های شهری تجربه رانندگی با آن تفاوت چندانی با پراید ۱۱۱ نداشته باشد. اما در یک جاده مناسب و خلوت، سرعت این بوگاتی به بیش از ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت می رسد. ولی هنگام رانندگی با بالاترین سرعت، شما تنها برای ۱۲ دقیقه رانندگی، سوخت در باک بوگاتی خواهید داشت. البته از این بابت باید بسیار خوشحال باشید، زیرا اگر باک Bugatti Veyron کمی بیشتر جا داشت، در آن سرعت تایرهای ماشین بعد از ۱۵ دقیقه آتش می گرفتند. البته این هم یک تخمین است که هنوز آزموده نشده!



 

۳-‬ کشتی هوایی شخصی

zeppelin-100308-02.jpg

این کشتی زیبا و باشکوه که در سال ۲۰۰۴ تنها در کاتالوگ سال نو Neiman Marcus مشاهده شد، کشتی پرنده ۷۵ متری ۱۰میلیون دلاری صنایع Zeppelin Luftschifftechnik آلمان است. این کشتی تنها ظرفیت ۱۲ نفر سرنشین را دارد و می تواند تا ۲۴ ساعت به پرواز ادامه دهد. البته مقایسه ان با اجدادش در دهه ۱۹۳۰ کمی از ابهت آن می کاهد. Hindenburg با طول ۲۴۵ متر و ظرفیت ۴۰ خدمه و ۵۰ مسافر، همانند یک هتل شناور بر روی ابرهای اقیانوس اطلس بوده است.



 

۲- M400 Moller Skycar

moller-skycar-100308-02.jpg

کمی بعد از اولین پرواز برادران رایت، حالا نوبت به وصال ماشین های پرنده رسیده است. درست است که ما هنوز بر روی زمین رانندگی می کنیم، اما کم کم مقدمات بنیادین و تجربی رانندگی در آسمان هم در حال فراهم شدن است. اگر شما هم هنگام خستگی مسافرت، آرزو می کنید که ای کاش می شد پرواز کنم و زودتر به خانه برسم، ماشین آسمانی مولر دقیقا راست کار شما است. افسوس که طراحی و توسعه این ماشین نزدیک به یک دهه است که ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده. پس فعلا خرید یک هلیکوپتر تنها راهنمایی است که می توانیم داشته باشیم.



 

۱-‬ موش خرمای رباتی

groundhog-vehicle-100308-02.jpg

اگر از گشت و گذار روی این زمین آلوده خسته شده اید، ممکن است فکر کنید باید زندگی واقعی را در زیر زمین بیابید. خب، گروهی از مهندسان روبوتیک دانشگاه Carnegie Mellon هم همین فکر را می کنند و دست به ساخت موش خرمای رباتی زده اند تا در شرایط سمی درون معادن به کار و فعالیت بپردازد. به نظر می رسد نشستن بر روی صندلی این ماشین، سواری راحتی به عمق زمین باشد، هر چند که شاید آغازگر سفر مرگ باشد.

ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:جذاب,وسایل نقلیه,جذاب ترین وسایل نقلیه , توسط حسين جنگي

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد